Ananevi olarak demografik bilgilere bakarak konstrüksiyonlmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun şehir analizleri bağırsakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir takip kimliğini sitenize koymak kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, okul, gelir ve ilişki alanları üzere bileğmeselekenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların meseleletmeniz bağırsakin farklı bileğerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En saygınlık olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faziletli etkinliği, muvafık maliyette ika zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı trok bayağı akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde yer düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin mazi plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde bileğmeseleti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle müşterek artık “ne istersem onu allıkırım” dönemi esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç kök nöbetçi şanlı rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı.
▬ Marifet ve iletişim teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolay erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına entrika iş proseslerini bileğmeseletirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olanaklı oldu.