Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizmafevkü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı çıkmak sinein en münteşir kullanılan dijital pazarlama kanallarının ilimlı açıklamalarını zirda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en çarkıt ve en uygun malum dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu münasebet noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak sinein sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı mebdearı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine angajmanlar ve beceri özetler evet da iş özetleri üzerine marifet sineerebilir. E-postalarınızın yemeden içmeden silinmek adına açılmasını ve okunmasını kurmak sinein ayar tutmak eleştiri önem taşır. Kişiye özel sineerik ve taalluk çekici teklifler iştirakı bırakmak konusunda çok konue yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve taalluk çekici olmalıdır. Bununla alay malay çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir muvazene bina etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en canlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Eğlence ve araştırı sinein videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem de B2C tüketicileri satın kurum kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama marka üstelikındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını artırır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C sineerik pazarlama stratejilerinin senelerdir ibik taşı konumunda. Videoteyp benimsemek, hapishaneğinizi henüz şu denli insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher isteklendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği taalluk çekici şekilde tutmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, belli bir nişangâh kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden rabıtlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize mecburdır. Feysbuk hala dünyanın en önemli sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B almaçları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile rabıtlantı bina etmek sinein harika bir iz. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı sineerik türlerine sahip olsa da bütünü oldukça videoteyp/suret odaklıdır. Bu nedenle sineerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden ne duman etmek istediğinizi her dönem oda önünde bulundurun ve buna için aranjman binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği sinein, pazarlamacılar var olan her platformdan en uygun şekilde faydalanmak sinein dijital pazarlama taktiklerini sabah akşam uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz şu denli etkin kullanıcıevet sahip. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında kısaltarak düşünce, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Amma sosyal medyada evetğu kadar mesajlar kısaltarak ve öz olursa dokunaklı hale gelir. Pazarlama ekipleri, ancak sağlam sineaziz kısaltarak düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif sineerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece taalluk çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, hapishaneğiniz nişangâh kitlenizin ammaç ve taalluk sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme sinein ayar sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, marifet görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kez kartları kadar sineerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün sineeriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylecene, arama neticelerinda henüz ali sıralarda ve henüz kesif görülür, hapishaneğinize trafik arkaışı esenlanır. İyi SEO özetları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna mecburdır. Web hapishaneğinizde uygun araştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz şu denli sözcükten oluşan ifadeler) yönetmek SEO’nuzu henüz uygun hale getirir, trafik ve devirtürme konusunda henüz ali özetlar esenlar. şiddetli itibarlı üçüncü cihet sayfalardan organik angajmanlar bürümek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir angajmanya gelen her tıklama sinein ödeme binalır. Taharri motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin sineerik dürüstışlarında sahnelenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), önemli yardım yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve rabıtlantı göstermesi sinein arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk münasebet noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çkızılışmasıyla teşhistabilir. Hassaten web sitenizi arama motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme rasyoını (henüz şu denli tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.